Leta i den här bloggen

tisdag 23 juni 2026

Ny plotter

Så var det dags att byta ut vår 11 år gamla plotter. Varit nöjd med Garmin, men kände ändå att B&G numera ger en hel del mer funktioner och inte minst har de bättre sjökort från C-MAP och som också innehåller mer detaljerad kartor från Hydrographica. Så det blev en B&G Zeus S med C-MAP Reveal X – Östersjön & Danmark som kunde installeras mer eller mindre utan ändringar på samma plats som vi hade vår Garmin plotter. Så klart lite ny kabeldragning för strömförsörjning.

Inga kommentarer: