Leta i den här bloggen

onsdag 29 juli 2015

Justeringar och lite skitjobb

Justerade fäste och hållare till sittbrunnsbordet idag så att det går att fälla upp på plats innan klaffarna fälls ut. Bordet satt lite för nära rattpedistalen tidigare så man var tvungen att fälla ut klaffarna innan man fällde upp bordet vilket gjorde att det blev trångt för benen. Dessutom lutade bordet så ny hållare fixades. Gav mig sedan på pumpen till toastolen som gnäller något sanslöst när vi pumpar. Slutade med att jag åkte och köpte ett nytt pumphus som nu sitter på plats. Därefter så gav jag mig på att göra ett mer permanent fäste för vår nya plotter. Borra i rostfritt stål är tålamodsprövande men till sist så var de mer stabila fästena klara. Återstår montering, men nu skall jag hem till middagen.

Inga kommentarer: